Audit online marketingu
Využíváte své finance při marketingových aktivitách na 100 %?
Dávat a dostávat… Naším cílem je, aby se vaše vložené finance několikanásobně vrátily. Nemohla by být efektivita vašich nákladů na internetový marketing vyšší? Zjistíme to a případně navrhneme optimální rozdělení financí na jednotlivé reklamní kanály a zlepšení s ohledem na aktuální stav.
Chci vědět víceJak postupujeme při analýze
Nejčastěji hodnocené kanály online propagace
- PPC reklamní kampaně Adwords a Sklik
- Remarketing a Retargeting
- SEO – optimalizace pro vyhledávače
- Kampaně v rámci sociální sítě Facebook
- Cenové porovnávače (Zboží.cz, Heureka, Google Nákupy, a případné další dle trendů)
- Katalogové zápisy (zejména Firmy.cz, případně další oborové)
- Bannerové kampaně
Nejčastěji používané nástroje pro vyhodnocení
- Google Analytics
- Demografické nástroje v Google Analytics
- Modul Ecommerce v Google Analytics
- Měření cílů v Google Analytics
- Měření konverzí Sklik, Adwords, Facebook